Ana içeriğe atla

Beklerken



Beklerken anladım aslında ne denli derin bir yolculukta olduğumu..
Sevgi ve ışıkla kalmaktı dileğim ve ebediyen söz vermişliğim…beklerken  hatırladım…
Ve işte kadehimi kaldırdım:
Herkes dansa, hadi dansa!
Biz oynadık da geldik yok…
Hepimiz bağışlandık çünkü
zaten bağışlanacak bir şey olmadığı için…zaten affedilecek tek bir şey yok
Beklerken anladım sığınmak nedir yalnızlığa ve yenilenmek kendinle nedir…
Hayata ve kendine ve diğer kendinden ayrı tuttuğun kendilerine dair sıfırlamak düşüncelerini…
Bir bebek olmak ve şirinlikler yapmak ayna karşısında…
karşındaki ayna ise şirinlikler yapmak bebekce , işte hepsi ve tüm güzelliğiyle yine sana…
Ben beklerken anladım…aslında sadece oradaydım…tam da orda…hep orda
O sonsuzlukta…
Ve ben beklerken anladım artık bekleyen olmadığımı..
Zaten beklediğim her şey her şeyiyle içimdeydi ya ah işte o zaman hatırladım…tam da orda…hep orda…
O sonsuzlukta…
E hadi dansa 🙂

Yorumlar

Popüler Yayınlar