Vampirella

Bu şehir gece güzel
Ben karanlıkta güzelim...

Neşen, arzun, tutkun kırmızımdır artık…. midemi ısıtan boynundan akıp dilimi ıslatan o leziz şarap tenini de yakıp ruhuma katacak küllerini..
Hiç ölmeyecekmişim gibi
Ve de sonsuzlarda dolanan melekler
Benimle bu aşk gecemde yine...
Farkında mısın ey saki
Ne göklerin eri ne de yerlerin...içimdeki ışıl ışıl parlıyor
İçimdeki ateş
Içimdeki su
İçimdeki sevgi...
Islak saydam bir Ateşle yıkanırken
Biz neyi gizleyebilecektik ki...
Toprak benim içim
Benim içim hava
Yerlerde de süründüm
Göklere de çıktım zira
Ben her şeyim azizim söyleyebileceğin tek bir söz ver bana
Ilahi bir şarkıya dönüşsün
Ben sonsuzluk ben gençlik iksiri
Ben Aşkım doyasıya kanasıya
Ve artık Tanrıların şarkısı var dilimde
Eteğimde onların yasak meyvesi
Hadi  hazır mısın uyanmaya ey fani
Direnme yok oluşuna
Sana vaad ettiklerim ve hepsi, tüm kışkırtıcılığıyla bedenim
Benimle bu aşk gecemde yine.
Farkında mısın ey saki
Benimle tadımda mısın ...
Neşen,arzun,tutkun kırmızımdır artık...

Bu şehir gece güzel ve
biz karanlıkken de güzeliz. 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar